Η Σημασία Του Creativity Στο Digital Marketing

Η Σημασία Του Creativity Στο Digital Marketing

Εν έτη 2023 που όλα κινούνται με ταχύτατους ρυθμούς και οι χρήστες έρχονται σε επαφή με τεράστιο όγκο πληροφοριών και content, η digital αγορά πρέπει να βρει έναν τρόπο να διαφοροποιηθεί.

Για να διαφοροποιηθείς λοιπόν, πρέπει να δημιουργείς πρωτότυπο περιεχόμενο, το λεγόμενο creative marketing. Είναι ένας σημαντικός παράγοντας του digital marketing επειδή βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπαραστούν σε έναν πλήρως διαφημιζόμενο διαδίκτυο και να καλύψουν την προσοχή των πιθανών πελατών.

Με τη δημιουργία μοναδικών και καινοτόμων ιδεών, οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά από τους ανταγωνιστές τους, να δημιουργήσουν περιεχόμενο, καμπάνιες και στρατηγικές που θα αυξήσουν την κοινότητα, την αγορά και το Branding  τους.

Ακόμη, το creativity μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία νέων ιδεών για προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε ανάπτυξη και επέκταση.

Η δημιουργικότητα στο ψηφιακό marketing είναι εξαιρετικά σημαντική. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν οπτικά εντυπωσιακές καμπάνιες και να αναπτύσουν ελκυστικό περιεχόμενο που απευθύνεται στους πελάτες τους. Μπορεί να δώσει στο Brand σου έναν μοναδικό χαρακτήρα.

Μέσα από το creative marketing μπορείς να μάθεις καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σου αλλά και στη βελτίωση της απόδοσης των καμπανιών σου. Με την ανάλυση δεδομένων, είναι πιο εφικτό για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των πελατών τους και να αναπτύξουν είδος περιεχομένου που θα ικανοποιούν τις ανάγκες των χρηστών.

 

Τι είναι λοιπόν το creative marketing?

Πρόκειται για έναν όρο που αναφέρεται στη χρήση καινοτόμων , μοναδικών ιδεών και τεχνικών στις διαφημιστικές καμπάνιες με σκοπό να κεντρίσει το ενδιαφέρον και την προσοχή των δυνητικών πελατών και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Είναι ένας δημιουργικός και ενδιαφέρων τρόπος επικοινωνίας, που υπερβαίνει τις παραδοσιακές μεθόδους διααφήμισης.

Η προσοχή του χρήστη κεντρίζεται γύρω από μια υπηρεσία, ένα προϊόν ή μια εκδήλωση, χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα για τη δημιουργία του μηνύματος.

Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορα μέσα. Όπως για παράδειγμα, με οπτικό περιεχόμενο ( δηλαδή στατικά εικαστικά), διαδραστικές καμπάνιες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκδηλώσεις και πολλά άλλα. Το δημιουργικό τμήμα αναλαμβάνει να επικοινωνήσει το μήνυμα αυτό μέσα από μουσική, κείμενο, εικόνα, σύμβολα και να αναπτύξει το συναισθηματικό δέσιμο με τον user.

 

Πώς είναι ένα επιτυχημένο creative περιεχόμενο?

Ένα επιτυχημένο και πρωτότυπο περιεχόμενο στο digital marketing πρέπει να αποτελείται από τα εξής.

Αρχικά, ο χρήστης στο digital marketing έχει άμεση οπτική επαφή με το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει και όπως έχει παρατηρηθεί το οπτικό περιεχόμενο είναι αυτό που τραβά την προσοχή των κατανωλωτών.

Μια ιδανική καμπάνια στο digital καλό θα ήταν να πληροί από άποψη περιεχομένου κάποιες βασικές προϋποθέσεις.

Αρχικά, με το πρώτο πράγμα που έρχεται σε επαφή ο χρήστης είναι η εικόνα. Πράγμα που σημαίνει ότι το εικαστικό πρέπει να είναι αρκετά δυναμικό ώστε να τραβήξει το ενδιαφέρον του χρήστη, με άλλα λόγια να κάνει trigger.

Στην παραδοσιακή διαφήμιση οι εταιρίες τείνουν να δημιουργούν ένα storytelling είτε γύρω απ’ το προϊόν που προωθούν  είτε γύρω από την ταυτότητα του Brand. Ακόμη, όμως και στη σύγχρονη διαφήμιση παρατηρείται η τάση για Storytelling και εντυπωσιακές μεθόδους προώθησης.

Το Storytelling συνήθως, είναι μια σύνθεση εικόνας, ήχου και κειμένου. Πρόκειται για μια περιεκτική, ιστορία, η οποία μπορεί να είναι πρωτότυπη, να αφυπνίζει εικόνες και συναισθήματα του χρήστη ώστε ο ίδιος να ταυτίζεται με το προϊόν και κατ’ επέκταση Brand και να χτίζει το αίσθημα εμπιστοσύνης ώστε να προβεί σε δυνητικές αγορές.

Η εικόνα, ο ήχος και το κείμενο είναι τα τρία βασικά συστατικά για ένα ολοκληρωμένο Storytelling. Αρκετές φορές το κείμενο είναι ικανό να σταθεί μόνο του όπως και η εικόνα αντίστοιχα. Δεν χρειάζονται πολλά στοιχεία να δημιουργήσουν ένα πετυχημένο Storytelling και να ξυπνήσουν συναισθήματα στον χρήστη.

Επιτυχημένο, λοιπόν, creative περιεχόμενο θεωρείται αυτό που θα μείνει στο μυαλό του χρήστη για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα, θα καταφέρει να αλληλοεπιδράσει ο χρήστης με το περιεχόμενο να κάνει δηλαδή, share και reactions και μετέπειτα να εμπιστευτεί το Brand ώστε να καταλήξει σε αγορές που αυτό είναι και το ζητούμενο.

Πέρα όμως απ’ όλα αυτά, για να καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο, creative περιεχόμενο, πρέπει να ξέρεις και το κοινό σου. (know your audience), ώστε να χτίσεις το περιεχόμενο, την καμπάνια γύρω από τους χρήστες και εν δυνάμει καταναλωτές σου.

Ίσως αυτή να είναι και η πιο σημαντική προϋπόθεση. Γνωρίζοντας τα ενδιαφέροντα του κοινού σου είναι πιο εύκολο να συνθέσεις και το περιεχόμενο που ο χρήστης σου έχει ανάγκη να δει. Έτσι, χρησιμοποιείς το tone of voice που και ο ίδιος ο καταναλωτής χρησιμοποιεί αλλά και στοιχεία της καθημερινότητάς του.

Με αποτέλεσμα μέσα από μια σχετικά απρόσωπη πλατφόρμα, Brand και καταναλωτής να έρχονται πιο κοντά, να χτίζεται μια νοητή γέφυρα επικοινωνίας.

Αυτή όμως δεν είναι μια τακτική που μπορεί να γίνει για μια και μοναδική φορά και να επιτεύξει τους στόχους σου.

Ποιοτικό, creative περιεχόμενο πρέπει να δημιουργείς συχνά, είναι μια μέθοδος που χτίζεται μεθοδικά και βήμα-βήμα. Εφόσον, δώσεις την εντύπωση στον χρήστη ότι θα ανανεώνεις το Brand σου με δημιουργικό περιεχόμενο, είναι μια υπόσχεση για επόμενες ιδέες. Έχει προσδοκίες από εσένα και περιμένει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου.

 

Creative ομάδα

Έτσι, οι επιχειρήσεις απευθύνονται ολοένα και συχνότερα σε επαγγελματίες του είδους, digital agencies, που επενδύουν στις creative ομάδες τους. Λέγοντας creative δεν εννοούμε μια ομάδα καλλιτεχνών, αλλά ανθρώπων που γνωρίζουν καλά τις ανάγκες της αγοράς, τους καταναλωτές και βρίσκουν πρωτότυπους τρόπους να διαφοροποιηθούν.

Οι creative ομάδες ενός digital agency είναι υπεύθυνες για το περιεχόμενο των πελατών τους και γι’ αυτό πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά το audience που απευθύνονται αλλά και να κάνουν σωστή έρευνα για το υλικό που θα δημιουργήσουν.

Με τον ανταγωνισμό στην αγορά να αυξάνεται διαρκώς, η creative ομάδα  ενός digital agency αναλαμβάνει να βρει νέες, πρωτότυπες ιδέες και να δημιουργήσει περιεχόμενο και υλικό που θα διαφέρει από την υπόλοιπη αγορά.

Σε μια συνεχής διαδικασία αναζήτησης και εξέλιξης, το digital marketing μέρα με τη μέρα μεταμορφώνεται σε κάτι μεγαλύτερο και μια αγορά πολλά υποσχόμενη. Οι πλατφόρμες ανανεώνονται συχνά, με σκοπό να διατηρούν το ενδιαφέρον των χρηστών και παράλληλα ακολουθούν οι επιχειρήσεις.

Σε ένα χώρο λοιπόν, διαρκώς εξελισσόμενο, που το creative περιεχόμενο είναι κυρίαρχη προϋπόθεση για να αυξηθεί η αγορά, η κοινότητα και οι users, αν το Brand σου δεν ακολουθήσει, τότε αργά ή γρήγορα θα μείνει εκτός της αγοράς.

 

Γι’ αυτό,  εμπιστεύσου και επένδυσε στην creative ομάδα σου!

Μείνε ενήμερος για όλα τα Digital νέα!

Επικοινωνησε μαζι μας

Ψάχνεις να διαβάσεις κατι παραπάνω? Δες τα παρακάτω άρθρα

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει.

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS