Τι Να Περιμένουμε Από Τα Google Ads Το 2023;

Τι Να Περιμένουμε Από Τα Google Ads Το 2023;

Είναι δύσκολο να προβλέψουμε ακριβώς ποιες ενημερώσεις και αλλαγές θα πραγματοποιηθούν στα Google Ads το 2023, καθώς εξελίσσεται συνεχώς την πλατφόρμα τους με βάση τη συμπεριφορά των χρηστών και τις τάσεις της αγοράς.

Ωστόσο, ορισμένοι από τους τομείς στους οποίους φαίνεται ότι θα επικεντρωθούν στο μέλλον περιλαμβάνουν:

 

Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης

Οι τεχνολογίες αυτές χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της στόχευσης και της βελτιστοποίησης διαφημίσεων.

Η Google έχει επενδύσει πολλά σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης και είναι πιθανό ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί αυτές τις τεχνολογίες για τη βελτίωση της στόχευσης και της βελτιστοποίησης διαφημίσεων στο μέλλον.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την καλύτερη κατανόηση της πρόθεσης και της συμπεριφοράς των χρηστών, καθώς και για τη βελτιστοποίηση της τοποθέτησης και της προβολής διαφημίσεων.

Επιπλέον, είναι πιθανό να συνεχίσει να ενσωματώνει τα διάφορα προϊόντα της, όπως το Google Analytics και το Google My Business, για να παρέχει μια πιο απρόσκοπτη και ενοποιημένη εμπειρία στους χρήστες.

Αυτή η ενσωμάτωση θα επιτρέψει στους διαφημιστές να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα και πληροφορίες, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις διαφημιστικές τους καμπάνιες και να βελτιώσουν την απόδοση επένδυσης (ROI).

 

Αυξημένη ενοποίηση με άλλα προϊόντα της Google

Ναι, όπως αναφέρθηκαι και παραπάνω, η Google είναι πιθανό να συνεχίσει να ενσωματώνει τα διάφορα προϊόντα της, για να παρέχει μια πιο απρόσκοπτη και ενοποιημένη εμπειρία στους χρήστες.

Για παράδειγμα, με την ενσωμάτωση του Google Analytics, οι διαφημιστές θα μπορούν να βλέπουν την απόδοση των διαφημίσεών τους όσον αφορά την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τα conversions και άλλα. Συνδέοντας τον λογαριασμό τους στο Google Ads με το Google My Business, οι διαφημιζόμενοι μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φυσική τους τοποθεσία, όπως κριτικές πελατών, φωτογραφίες και άλλα.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία πιο συναφών και αποτελεσματικών διαφημίσεων που στοχεύουν πελάτες με βάση την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντά τους.

Συνολικά, η ενσωμάτωση των προϊόντων Google θα παρέχει περισσότερα δεδομένα, πληροφορίες και ευκαιρίες στους διαφημιστές να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα.

 

Βελτιωμένες δυνατότητες μέτρησης και απόδοσης για καλύτερη παρακολούθηση της απόδοσης επένδυσης (ROI)

Το παραπάνω θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη νέων μετρήσεων και εργαλείων που παρέχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της απόδοσης της διαφήμισης σε διαφορετικά κανάλια και συσκευές.

Ένα παράδειγμα αυτού είναι η ανάπτυξη της παρακολούθησης μεταξύ συσκευών, η οποία επιτρέπει στους διαφημιστές να παρακολουθούν τη διαδρομή που ακολουθούν οι πελάτες πριν από το conversion, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

Αυτό θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν ποια σημεία επαφής είναι πιο αποτελεσματικά στην αύξηση των conversions και να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους ανάλογα.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ανάπτυξη νέων μοντέλων απόδοσης, όπως η απόδοση βάσει δεδομένων, η οποία χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για να αξιολογήσει τον αντίκτυπο μεμονωμένων σημείων επαφής στα conversions.

Αυτό θα επιτρέψει στους διαφημιστές να λαμβάνουν πιο ακριβείς αποφάσεις σχετικά με το πού θα κατανείμουν τον προϋπολογισμό τους και να βελτιώσουν τη συνολική απόδοση επένδυσης (ROI).

Συνολικά, το Google Ads θα συνεχίσει να επενδύει σε δυνατότητες μέτρησης και απόδοσης για να παρέχει περισσότερα δεδομένα, πληροφορίες και ευκαιρίες στους διαφημιστές να παρακολουθούν την απόδοση επένδυσης (ROI) και να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους για καλύτερα αποτελέσματα.

 

Μεγαλύτερη έμφαση στη βελτιστοποίηση για κινητά και τη διαφήμιση για κινητές συσκευές

Η βελτιστοποίηση για κινητά και η διαφήμιση για κινητές συσκευές είναι πιθανό να αποτελέσουν μια περιοχή εστίασης για το Google Ads στο μέλλον. Με τον αυξανόμενο αριθμό ατόμων που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητών συσκευών, γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους διαφημιστές να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους για κινητά.

Το Google Ads έχει ήδη αρχίσει να προσαρμόζεται σε αυτήν την τάση, εισάγοντας νέες λειτουργίες ειδικά για κινητά, όπως διαφημίσεις κλικ-για-κλήση, στόχευση βάσει τοποθεσίας και διαφημίσεις εγκατάστασης εφαρμογών για κινητά. Στο μέλλον, είναι πιθανό η Google να συνεχίσει να αναπτύσσει αυτές τις δυνατότητες και να δημιουργεί νέες ειδικά σχεδιασμένες για διαφημίσεις για κινητά.

Ένα παράδειγμα αυτού είναι η χρήση μορφών διαφημίσεων ειδικά για κινητά, όπως οι διαφημίσεις AMP (Accelerated Mobile Pages) που έχουν σχεδιαστεί για γρήγορη και ομαλή φόρτωση σε κινητές συσκευές. Αυτό θα κάνει την εμπειρία περιήγησης σε κινητά πιο απρόσκοπτη και, επομένως, πιο πιθανή για conversion.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η χρήση στόχευσης βάσει τοποθεσίας, η οποία επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν πελάτες με βάση τη φυσική τους τοποθεσία. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επιχειρήσεις που βασίζονται στην κίνηση με τα πόδια, όπως τοπικά καταστήματα ή εστιατόρια.

Συνολικά, το Google Ads θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στη βελτιστοποίηση για κινητά και στη διαφήμιση για κινητά για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να εξασφαλίσουν καλύτερα αποτελέσματα.

Μείνε ενήμερος για όλα τα Digital νέα!

Επικοινωνησε μαζι μας

Ψάχνεις να διαβάσεις κατι παραπάνω? Δες τα παρακάτω άρθρα

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει.

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS