ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CONVERSION API (API ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ) ΤΗΣ META;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CONVERSION API (API ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ) ΤΗΣ META;

Το Conversion API αποτελεί τη λύση της Meta στις αλλαγές που πρόκειται να παρουσιαστούν ή που ήδη υπάρχουν σχετικά με την καταγραφή των δεδομένων στον ψηφιακό κόσμο. Με τη μέθοδο αυτή τα events που χρειάζεται η Meta, για την βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών, μεταφέρονται απευθείας στην ίδια την πλατφόρμα από το Server μας.

Προς το παρόν χρησιμοποιείται συνδυαστικά μαζί με το Meta Pixel, προκειμένου να εξασφαλίσεις ότι λαμβάνεις όλα τα δεδομένα που χρειάζεσαι. Αφού χρησιμοποιούνται συμπληρωματικά τα 2 αυτά εργαλεία η Meta αναλαμβάνει να συμψηφίζει (deduplicate) τα αποτελέσματα, ούτως ώστε να μην καταγράφονται διπλότυπα με αποτέλεσμα να επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα των δεδομένων.

Ποιο είναι το πρόβλημα που παρουσιάζει το Meta Pixel;

Το Meta Pixel παρουσιάζει πλέον καταγραφή λιγότερο αριθμό δεδομένων λόγω των Ad Blockers, των cookie blockers και της iOS 14 αναβάθμισης που εφάρμοσε η Apple. Η αναβάθμιση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλο περιορισμό στην καταγραφή μέσω cookies στις κινητές συσκευές.

Με άλλα λόγια αν κάποιος χρήστης επισκεφτεί το eshop/ website χρησιμοποιώντας iOS λογισμικό τότε πολύ πιθανό να μην καταγραφούν τα δεδομένα. Ο περιορισμός στον αριθμό των δεδομένων θα επηρεάσει αρνητικά το μέγεθος των προσαρμοσμένων κοινών (Custom Audiences) αλλά και των κοινών επαναστόχευσης (Retargeting Audiences).

Πως θα το εγκαταστήσω;

Η εγκατάσταση του CAPI μπορεί να πραγματοποιηθεί με διαφορετικούς τρόπους αναλόγως την περίπτωση αλλά βασική προϋπόθεση σε όποιον τρόπο επιλέξουμε είναι να υλοποιήσουμε την επαλήθευση τομέα (Domain Verification) στην Meta.

Με την επαλήθευση τομέα πετυχαίνεις την κατοχύρωση των δικαιωμάτων αναφορικά με τη διαχείριση του domain της επιχείρησής σου τόσο σε οργανικό όσο και σε πληρωτέο περιεχόμενο. Αφού ενεργοποιήσουμε την επαλήθευση τομέα τότε μπορούμε να επιλέξουμε τον τρόπο που θέλουμε για να εγκαταστήσουμε το CAPI.

Οι εναλλακτικές λύσεις για την εγκατάσταση του είναι 4 και είναι οι εξής:

  1. Εγκατάσταση μέσω συνεργαζόμενων εμπορικών πλατφορμών: Εφόσον χρησιμοποιείς εμπορική πλατφόρμα, η οποία συνεργάζεται με την Meta έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις τη διασύνδεση με λίγα μόνο κλικ. Ενδεικτικές εμπορικές πλατφόρμες που συνεργάζονται με τη Meta είναι WordPress, Shopify, Magento, PrestaShop και άλλα.
  2. Πύλη API μετατροπών: Η εγκατάσταση μέσω της πύλης API μετατροπών δεν χρειάζεται κώδικα και πραγματοποιείται μέσα από τη διαχείριση συμβάντων.
  3. Ενσωμάτωση άλλων συνεργαζόμενων πλατφορμών: Σε περίπτωση που ο ιστότοπος της επιχείρησής σου βρίσκεται σε μία από τις πλατφόρμες που συνεργάζονται με τη Meta, όπως Google Tag Manager (GTM), Tealium ή κάποιον άλλο τότε δίνεται η ευκαιρία να γίνει η ενσωμάτωση απευθείας μέσω της συνεργαζόμενης πλατφόρμας.
  4. Απευθείας ενσωμάτωση με χρήση κώδικα: Η επιλογή αυτή απαιτεί την ενσωμάτωση μέσω προγραμματιστή καθώς επιτυγχάνεται μεγαλύτερος έλεγχος της διαδικασίας.

Παρακολούθηση μετά την εγκατάσταση του και συνεχής βελτίωση

Ολοκληρώνοντας την εγκατάσταση του Conversion API σημαντικό σημείο είναι η συνεχής παρακολούθηση των συμβάντων (events) και των αντίστοιχων παραμέτρων. Η τακτική αυτή παρακολούθησης σου δίνει τη δυνατότητα να διασφαλίσεις την αποτελεσματική και ακριβή λειτουργία του και να εντοπίσεις περιθώρια για βελτιστοποίηση.

 

Βήματα ελέγχου 

 

  • Χρησιμοποίησε το εργαλείο που προσφέρει η Meta για να ελέγξεις εάν τα συμβάντα (Events) λειτουργούν σωστά.

 

  • Έλεγξε το ρυθμό με τον οποίο ανανεώνονται τα δεδομένα (DataFreshness). Προκειμένου να μην επηρεάζεται η αποδοτικότητα των διαφημιστικών καμπανιών αρνητικά. Σημαντικό είναι να γίνεται η μεταφορά των συμβάντων σε λιγότερο από 24 ώρες από τον server στη Meta.

 

  • Εξασφάλισε ότι τα συμβάντα που μεταφέρονται στη Meta είναι σε πλεονάζουσα ποσότητα. Η κοινοποίηση στη Meta πλεοναζόντων συμβάντων θεωρείται βέλτιστη πρακτική. Την πληροφορία αυτή για τα πλεονάζοντα συμβάντα μπορείς να τη δεις από την επιλογή επισκόπηση συμβάντων (EventOverview).

 

  • Σημαντικό σημείο είναι ο έλεγχος και η βελτιστοποίηση της διαδικασίας ελέγχου των διπλότυπων συμβάντων από τη Meta (EventDeduplication). Τα συμβάντα που είναι ίδια και στέλνονται από το MetaPixel αλλά και μέσω του ConversionAPI χρειάζεται να επεξεργάζονται από την ίδια την πλατφόρμα ώστε να μην καταγράφονται δύο φορές αλλά μία αφού είναι πανομοιότυπα.

 

  • Δώσε έμφαση, επίσης, στην επιλογή αντιστοίχιση συμβάντων (EventMatching). Η καρτέλα αυτή μας δείχνει την ποιότητα αντιστοίχισης των συμβάντων συγκριτικά με άλλους διαφημιστές. Η υψηλή ποιότητα αντιστοίχισης συμβάντων έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους ανά αποτέλεσμα.

 

  • Ακόμα ένα σημαντικό σημείο είναι το πεδίο Διαγνωστικός έλεγχος (Diagnostics). Όταν μεταφερθείς εκεί θα διαπιστώσεις ενδεχομένως προβλήματα που υπάρχουν στη διασύνδεση και στην μεταφορά των δεδομένων μέσω του ConversionAPI προς την Meta και πιθανές λύσεις των προβλημάτων αυτών.

Μείνε ενήμερος για όλα τα Digital νέα!

Επικοινωνησε μαζι μας

Ψάχνεις να διαβάσεις κατι παραπάνω? Δες τα παρακάτω άρθρα

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει.

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS