Τι Είναι Το EAT Στο SEO ;

Τι Είναι Το EAT Στο SEO ;

Τα αρχικά EAT στο SEO σημαίνουν “Expertise, Authoritativeness, και Trustworthiness” και είναι μια έννοια που χρησιμοποιείται από την Google για την αξιολόγηση της ποιότητας και της αξιοπιστίας του περιεχομένου. Η Google χρησιμοποιεί το E-A-T με τέτοιο τρόπο ώστε να βοηθά τους αλγορίθμους στον προσδιορισμό της κατάταξης αναζήτησης μιας ιστοσελίδας.

  • Expertise (εξειδίκευση) αναφέρεται στη γνώση και την ικανότητα του συγγραφέα ή του οργανισμού που δημιουργεί το περιεχόμενο.

 

  • Authoritativeness (αυθεντία) αναφέρεται στην αξιοπιστία του συγγραφέα ή του οργανισμού ως expert στον τομέα ή το θέμα.

 

  • Trustworthiness (αξιοπιστία) αναφέρεται στην αξιοπιστία των πληροφοριών που παρέχονται και του website στο σύνολό του.

 

Η συνεχής βελτίωση των τριών πτυχών του E-A-T είναι σημαντική για το SEO. Μπορεί να βοηθήσει ένα website να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο visibility και traffic.

Για τη βελτίωση του E-A-T, απαραίτητο κρίνεται, η δημιουργία υψηλής ποιότητας, αξιόπιστου περιεχομένου καθώς και το «χτίσιμο» της φήμης του brand ως αυθεντίας στον εκάστοτε κλάδο.

 


Expertise στο SEO


Όταν μιλάμε για expertise (εξειδίκευση) στο SEO αναφερόμαστε στις γνώσεις και τις δεξιότητες του ατόμου ή του οργανισμού που δημιουργεί και βελτιστοποιεί περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης.

Περιλαμβάνει την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης, τους τύπους περιεχομένου και των στρατηγικών που είναι αποτελεσματικοί για τη βελτίωση της κατάταξης αναζήτησης και την συνεχής ενημέρωση με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις και βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Η εξειδίκευση στο SEO μπορεί να βοηθήσει στο να δημιουργηθεί και να βελτιστοποιηθεί περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να κατατάσσεται θετικά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την έρευνα και τη χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών (keywords), τη δημιουργία υψηλής ποιότητας και ελκυστικού περιεχομένου, τη δημιουργία backlinks από άλλους αξιόπιστους ιστότοπους και τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπος είναι τεχνικά υγιής και εύκολος στην πλοήγηση.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το SEO είναι ένας συνεχώς εξελισσόμενος τομέας, επομένως είναι απαραίτητο για τους SEO specialists να παραμένουν ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις και αλλαγές στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης.


Authoritativeness στο SEO


Αναφέρεται στην θεώρηση ενός ιστότοπου ως «αυθεντία» σε ένα συγκεκριμένο θέμα ή κλάδο. Οι ιστότοποι που είναι «ειδικοί» είναι πιο πιθανό να θεωρηθούν αξιόπιστοι τόσο από τους χρήστες όσο και από τις μηχανές αναζήτησης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης και αυξημένη επισκεψιμότητα.

Για να βελτιωθεί το authoritativeness στο SEO, πρέπει να επικεντρωθούμε στην οικοδόμηση ενός ισχυρού Brand και φήμης αυτού, στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, σχετικού περιεχομένου και στην απόκτηση backlinks από άλλους αξιόπιστους ιστότοπους. Είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθείται με συνέπεια η φήμη του brand και να αντιμετωπίζετε τυχόν αρνητικά σχόλια ή κριτικές.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το χτίσιμο του authoritativeness απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, δεν είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί από τη μια μέρα στην άλλη, είναι μια διαδικασία που απαιτεί συνεχή προσπάθεια και παρακολούθηση.


Trustworthiness στο SEO


Στα πλαίσια του SEO, το trustworthiness αναφέρεται στην αξιοπιστία ενός ιστότοπου και του περιεχομένου του, όπως το βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης και οι χρήστες.

Για να επιτευχθεί trustworthiness στο SEO, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στην παροχή υψηλής ποιότητας και σχετικού περιεχομένου, στη δημιουργία ισχυρού Brand και φήμης και στη διασφάλιση ότι ο ιστότοπός τους είναι τεχνικά υγιής και ασφαλής. Είναι επίσης σημαντικό να υπάρχει διαφάνεια σχετικά με την επιχείρηση, να υπάρχουν σαφείς πολιτικές και η άμεση αντιμετώπιση τυχόν ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν.

Η βελτίωση του trustworthiness στο SEO είναι σημαντική επειδή βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι πληροφορίες που παρέχονται σε έναν ιστότοπο είναι ακριβείς και αξιόπιστες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες θέσεις αναζήτησης, αυξημένη ορατότητα και περισσότερη επισκεψιμότητα. Βοηθά επίσης στη δημιουργία ισχυρής επωνυμίας και φήμης και στην αύξηση της εμπιστοσύνης των χρηστών στον ιστότοπο.

 


Είναι το E-A-T, ranking factor στις μηχανές αναζήτησης;


Το E-A-T θεωρείται από πολλούς SEO experts και επαγγελματίες του κλάδου, παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Η Google από την άλλη, έχει δηλώσει, ότι το E-A-T αποτελεί μέρος του συνολικού αλγορίθμου της για την κατάταξη των website και του περιεχομένου, και ότι χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της αξιοπιστίας και της αυθεντίας ενός ιστότοπου ή μιας σελίδας.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google είναι περίπλοκος , συνεχώς μεταβαλλόμενος και ότι το ακριβές αντίκτυπο του E-A-T στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης μπορεί να ποικίλλει.

Επιπλέον, το τρίπτυχο του E-A-T, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ορισμένους τύπους website, όπως αυτοί της κατηγορίας YMYL (Your Money Your Life)


Αποτελεσματική Βελτίωση του E-A-T (best practices)


Βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε ώστε να βελτιώσουμε το E-A-T ενός website

  • Δημιουργία υψηλής ποιότητας σχετικό περιεχόμενο: Παροχή πολύτιμων πληροφοριών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε κοινού-στόχου.

 

  • Σωστά μελετημένο, ακριβές και μοναδικό τόσο ως προς τον τρόπο γραφής και παρουσίασης του, όσο και ως προς το ίδιο το περιεχόμενο

 

  • Ισχυροποίηση του Brand name και της φήμης του: Δημιουργία ισχυρής ταυτότητας του Brand και θετικής φήμης, παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών – χρηστών, αλληλεπιδρώντας με το κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απαντώντας στις κριτικές τους.

 

  • Καθιέρωση ως expert του κλάδου: Ανάδειξη της τεχνογνωσίας στον εκάστοτε τομέα, δημιορυγώντας ενημερωτικά σεμινάρια, podcasts, συμμετοχη σε εκδηλώσεις του κλάδου.

 

  • Δημιουργία backlinks από αξιόπιστους ιστότοπους: Απόκτηση backlinks από άλλους έγκυρους ιστότοπους του κλάδου για την ανάδειξη του περιεχομένου.

 

  • Τεχνικά υγιές website: Διασφάλιση ότι το website είναι εύκολο στην πλοήγηση, φορτώνει γρήγορα και είναι φιλικό προς mobile συσκευές. Χρήση schemamark-up και μιας σαφής αρχιτεκτονική δομή ετσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενό.

 

  • Απόρρητο και ασφάλεια: Πρέπει το website να είναι ασφαλές με μια σαφή πολιτική απορρήτου. Χρήση κρυπτογράφησης SSL για την προστασία των δεδομένων των χρηστών έτσι ώστε ο ιστότοπός να είναι αξιόπιστος.

 

  • Παρακολούθηση της φήμης του website και αντιμετώπιση αρνητικών κριτικών.

 

  • Διαφάνεια για το website: Σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον ιστότοπο και τους ιδιοκτήτες του, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων επικοινωνίας, διεύθυνσης και επαγγελματικών διαπιστευτηρίων.

 

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το E-A-T δεν είναι ένας άμεσος παράγοντας κατάταξης, αλλά είναι μάλλον ένα σύνολο οδηγιών που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να αξιολογήσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία ενός ιστότοπου. Μία ολοκληρωμένη στρατηγική SEO για ένα website θα μπορέσει να βελτιώσει αυτό το τρίπτυχο.

Η βελτίωση του E-A-T είναι μια διαδικασία που απαιτεί συνεχής προσπάθεια και παρακολούθηση. Είναι σημαντικό να παραμένουμε ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις και βέλτιστες πρακτικές του κλάδου και να είμαστε συνεπείς στην παροχή υψηλής ποιότητας, αξιόπιστου περιεχομένου και στην αύξηση της φήμης του brand ως αυθεντία στον εκάστοτε κλάδο.

Μείνε ενήμερος για όλα τα Digital νέα!

Επικοινωνησε μαζι μας

Ψάχνεις να διαβάσεις κατι παραπάνω? Δες τα παρακάτω άρθρα

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει.

To blog.roseblue.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS